Sunday 16 September 2012

Tempahan Door Gift & Bunga Pahar VIP

Ni entry official pertama untuk bisnes yang dah bermula secara kecil2an.  Untuk tempahan rasmi yang pertama ni aku buat untuk salah seorang kawan abah yang baru berkahwin pd 8 Ogos 2012. Door gift ni utk side belah dia pada 3 Nov 2012. Tempahan adalah sebanyak 600 goodies bag utk tetamu dewasa dan 200 utk kanak2, 100 bunga telur utk pahar / VIP.

Bermulalah perjalanan aku mencari bahan dan barang untuk menyiapkan tempahan. Sana sini berjalan..dr PJ ke KL ke Nilai keAampang ke Kota Damansara merayap cari barang dan survey.. Encek Google dah konfem no 1 dlm list keje aku... Aku cuma ade mase dlm sebulan je..

Bila dah dapat idea N konsep, aku pon mula beli barang2.. Pastu apelg..bertungkus lumus la aku nk siapkn tempahan.. Time kasih jugak utk Encik Husband and Cikreen kerana membantu..

Cantik tak bunga telur nih?
Bunga pahar / bunga telur VIP yang sangat gojes

Excited sangat nak siapkan order sampai xsempat nk amik gambar goodies bag yang dah siap..

Hanya sedikit gambar untuk tatapan.

Kalau berminat nk tempah jangan segan2 untuk contact sy ;-)

Barang2 untuk goodies bag (mengikut permintaan pelanggan)
Bunga pahar / bunga telur VIP menyerlah diatas pelamin

No comments:

Post a Comment